Φωτογραφίκο.Βίντεο.Αφιέρωμα. Μέχρι το 1986 τα οχήματα μεταφέρονταν από τη μία πλευρά στην άλλη με αλυσιδοκίνητες σχεδίες.της λεγόμενες περαταριές.Τον Μάρτιο του 1985 το νομαρχιακό Συμβούλιο Λευκάδας ενέκρινε την κατασκευή της. Με προϋπολογισμό 100.000 δραχμές της εποχής εκείνης. Ή μελέτη σχεδιασμός της έγινε από Έλληνες τεχνικούς και έγινε προσπάθεια να μην αλλοιωθεί το περιβάλλον. Βενετσιάνικο Κάστρο. Η κατασκευή της ανατέθηκε στην Ελληνική Εταιρία Ναυπηγεία Ελευσίνας. Ολοκληρώθηκε το Καλοκαίρι του 1986.Στη συνέχεια μεταφέρθηκε στο δίαυλο της Λευκάδας. Στης 4 Οκτωβρίου 1986 παραδόθηκε στην κυκλοφορία. Για τη διέλευση μεγάλων πλοίων περιστρέφεται ενώ για μικρά σηκώνονται οι 2 καταπέλτες.Με την κατασκευή διέρχεται 600 ανα ώρα ενώ παλιά 60.Τη μαγεία μπορεί να την βρεις παντού αρκεί να την ψάξεις.

Share:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Translate »
error: Content is protected !!